Z pocz±tkiem lipca AXA Direct udostêpni³a swoim klientom mo¿liwo¶æ ¶ledzenia procesu likwidacji szkody w Internecie. Po zg³oszeniu zdarzenia, kierowcy mog± zalogowaæ siê do strony internetowej, gdzie na bie¿±co maj± dostêp do informacji o postêpie likwidacji.
Nowa aplikacja dzia³a zarówno na komputerach stacjonarnych, jak i na urz±dzeniach mobilnych – tabletach czy smartfonach. Jest to jedno z pierwszych tego typu rozwi±zañ na polskim rynku ubezpieczeniowym. Po zalogowaniu siê do serwisu na stronie www.axadirect.pl, poszkodowany mo¿e ¶ledziæ postêp likwidacji od chwili zg³oszenia szkody, a¿ do wyp³aty odszkodowania.
Wiele uwagi po¶wiêcone zosta³o przygotowaniu dzia³u pomocy, który w przystêpny sposób wyja¶nia klientom skomplikowane procesy likwidacji szkód komunikacyjnych. Ka¿dy z etapów postêpowania zosta³ dok³adnie opisany w krótkich opracowaniach,
z których poszkodowani mog± dowiedzieæ siê, na czym polegaj± trwaj±ce obecnie dzia³ania i jakie dalsze kroki bêd± podejmowane.
W przypadku dodatkowych pytañ lub w±tpliwo¶ci AXA Direct udostêpni³a zestawy najczê¶ciej zadawanych pytañ i odpowiedzi, przyporz±dkowane do poszczególnych etapów.
-
Szkoda komunikacyjna najczê¶ciej oznacza dla poszkodowanego du¿± ilo¶ci± stresu i niepewno¶ci. Ufamy, ¿e dostarczaj±c naszym klientom aktualne i rzetelne informacje o krokach, przez jakie przechodzimy na drodze do wyp³aty odszkodowania, jeste¶my w stanie zmniejszyæ przykre doznania zwi±zane ze szkod± i budowaæ partnerskie relacje – komentuje Mariusz J. Sarnowski, Dyrektor Departamentu Likwidacji Szkód w AXA Direct.
Kolejn± funkcjonalno¶ci± serwisu jest interaktywna lista dokumentów, które poszkodowany powinien dostarczyæ do ubezpieczyciela, w celu sprawnej likwidacji szkody. Lista jest na bie¿±co automatycznie aktualizowana, pokazuje które dokumenty wp³ynê³y ju¿ do likwidatora, a które s± jeszcze oczekiwane. Rozwi±zanie to pozwoli na szybsze kompletowanie niezbêdnej dokumentacji, a zatem tak¿e szybsz± wyp³atê odszkodowania.
AXA Direct planuje dalszy rozwój serwisu – trwaj± prace nad rozbudow± funkcjonalno¶ci obs³ugi dokumentów szkodowych. Docelowo klienci otrzymaj± mo¿liwo¶æ do³±czania w systemie wymaganych dokumentów, jak równie¿ podgl±d dokumentów dotycz±cych szacowanych kosztów napraw i podjêtej decyzji o wyp³acie odszkodowania. Wówczas niemal ca³y proces likwidacji szkody poszkodowany bêdzie w stanie przeprowadziæ „online”.
Wychodz±c naprzeciw oczekiwaniom klientów, AXA Direct d±¿y do tego, aby korzystaj±cy z serwisów internetowych klienci, mogli samodzielnie za³atwiæ jak najwiêcej bie¿±cych spraw w dogodnym dla siebie czasie i miejscu. Wprowadzane udogodnienia sprawi±, ¿e klienci zaoszczêdz± czas, dotychczas wykorzystywany na wykonywanie telefonów i przesy³anie dokumentów poczt± tradycyjn±.
¬ród³o:
AXA Direct